Медии

БИОзеленчуци с чиста БИОграфия

Еко, Био, Натурално - какво се крие зад етикетите?

Какво оскъпява био продуктите у нас?

Естествен растеж

Gimel: the name of organic food in Bulgaria

Елена Герганова: Към биоземеделието ще се насочват все повече инвестиции

70% от продукцията на "Гимел” отива за Германия

Веригите магазини отчитат също завишен интерес към биопродуктите. Млякото, месото и хлябът остават обаче най-продаваните стоки у нас, разбира се в зависимост от предпочитанията на клиентите.

Един от новите ни проекти за 2015 г. е отдаването на магазини на франчайз. 

Биопроизводителите обединени в регистър.
Продуктите с естествен вкус – биомагазин „Здравословна зона“ на „Гимел“.

GREEN LIFE

Биозеленчуци който не яде, с ГМО ще порасте

България има добри предпоставки за развитие на биоземеделие

Бързината – основно предизвикателство при доставката на биопродукти

"Бързо, лесно, вкусно - 17 юни 2013"
На Кафе 2013
На Кафе 2011
На Кафе 2011

Financial Times Report SEE p4 - 7 Dec 20100000192109-article3